Дана дієта отримала визнання за безліч переваг для здоров'я.
Еректильна дисфункція, або імпотенція, є однією з основних проблем зі здоров'ям чоловіків в сучасному світі. Вона широко поширена серед людей всіх вікових груп і викликана різними факторами, такими як ліки, куріння, наркотики або алкоголь.
Як ми всі знаємо, їжа, яку ми їмо, не тільки дає нам енергію, але також допомагає нам залишатися здоровими і позбавлятися від хвороб. Нове дослідження показує, що чоловіки, які вживають в їжу продукти, суворо дотримуючись середземноморської дієти, з меншою ймовірністю зіткнуться з проблемою еректильної дисфункції. Це було виявлено в ході дослідження, проведеного доктором Скоттом Р. Бау, доцентом медицини Каліфорнійського університету в Сан-Франциско, повідомляє Times of India.
Читайте також: Названо продукт-"вбивцю" чоловічої потенції
В експерименті вчених з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско взяли участь понад 21 тисячі чоловіків, за харчуванням яких стежили протягом з 1986 по 2014 рік.
З'ясувалося, що у чоловіків, чий вибір продуктів харчування був близький до середземноморської дієти, ризик еректильної дисфункції був нижче, ніж у інших учасників. Середземноморська дієта була названа найбільш здоровою дієтою 2019 року. Вона в основному включає овочі, фрукти, зелень, горіхи, боби, цільні зерна і корисні жири.
Читайте також: Чим корисний регулярний секс
Фото: pixabay.com
Олена Коваль
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.