Фрукт допомагає підтримувати здорову дієту.
Дослідження показують, що продукти з мононенасиченими жирами, такі як авокадо та горіхи, можуть бути корисними для серця, згідно з оглядом, опублікованим у Журналі Американської кардіологічної асоціації.
Після оцінки даних більш ніж 100 000 дорослих, які брали участь у дослідженні здоров'я медсестер та подальшому дослідженні медичних працівників, дослідники виявили, що ті, хто з'їдав принаймні дві порції авокадо щотижня, що становить приблизно дві третини плода, мали менше випадків серцево-судинних. захворювань у порівнянні з дорослими, які споживали менше. Це відповідає зниженню ризику серцево-судинних захворювань приблизно на 16% та зниженню ризику ішемічної хвороби серця на 21%.
Вчені також виявили, що заміна половинної денної порції авокадо на таку ж кількість маргарину, олії, яєць, йогурту, сиру або обробленого м'яса корелює з меншою кількістю випадків серцево-судинних захворювань. Вони поділилися, що користь походила від корисних для серця жирів. Наприклад, коли вони замінили авокадо горіхами, вони не побачили різниці в ризик серцево-судинних захворювань.
Шарлотта Пратт, доктор медичних наук, заступник начальника відділу клінічного застосування та профілактики у Відділі серцево-судинних наук у NHLBI, проаналізувала дослідження та зазначає, що хоча необхідні додаткові дослідження за участю різних учасників. Авокадо може бути здоровим джерелом жиру. Вони містять 5 г мононенасичених жирів і тільки 1 г насичених жирів, насичені калієм і містять мало натрію або взагалі не містять його.
Фото: pixabay.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.