Експерти з'ясували небезпеку смаженої їжі.
Науковці дійшли висновку, що одна порція смаженої їжі (курки або картоплі) на день збільшує ризик смерті на 13%, а регулярне вживання до їжі смаженої риби й морепродуктів – на 7%.
Американські фахівці провели дослідження, участь у якому взяли понад 100 тисяч жінок віком від 50 до 79 років. Усі вони були пацієнтками 40 американських клінік. Тривалість дослідження склала 18 років. Під час експерименту медики відстежували, як 122 популярних продуктів впливають на здоров'я. Крім того, до уваги брався рівень освіти, дохід та інші фактори. За словами науковців, смаження не тільки позбавляє багато продуктів їхніх корисних властивостей, але навіть робить їх небезпечними. Неправильне харчування підвищує ризик розвитку захворювань серцево-судинної системи, а також діабету. Для тих, хто не може зовсім відмовитися від смаженої їжі, науковці рекомендують готувати її вдома, а не їсти в ресторанах, де багато продуктів смажаться на тій самій олії.
Нагадаємо, раніше Lenta.UA писала про те, що експерти розповіли, як правильно харчуватися в мороз.
Фото: ebody.co.uk
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Циклон забезпечить комфортну погоду в Україні на вихідні
07:05 15 сер 2026.
Лубинець назвав цифри хабарів у ТЦК
06:25 15 сер 2026.
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.