Вживання риби замість м'яса благотворно впливає на організм.
Вчені з США провели 16-річне дослідження, яке показало, що вживання риби замість м'яса може знизити ризик передчасної смерті на 17%. Стаття відповідного змісту опублікована у виданні The Sun.
Як показали результати дослідження, вживання більшої кількості тунця, лосося і курки замість червоного м'яса може знизити ризик ранньої смерті на 17%. Що стосується надмірної наявності в раціоні яловичини, свинини і баранини, то був виявлений прямий зв'язок з розвитком діабету, хвороб серця і декількома видами раку. Точніше, збільшення споживання на 3½ порції червоного м'яса в тиждень підвищує ймовірність передчасної смерті до 13%. Але ті добровольці, які в ході експерименту відмовилися від щоденного його вживання, знизили ризик раннього відходу з життя на шосту частину. Відмова від яловичини, баранини і свинини і вибір на користь курки або овочів скоротив смертність у учасників на 10%.
Гарвардські вчені спостерігали за більш ніж 81 000 дорослих протягом 16 років. Френк Ху, професор харчування в університеті, сказав з цього приводу, що середземноморська дієта важлива для поліпшення здоров'я людини та екологічної стійкості. Британська асоціація м'ясопереробників заявила у відповідь на висновки дослідження, - немає послідовних доказів того, що будь-яка їжа, включаючи червоне м'ясо, призводить до підвищеного ризику смерті.
Фото: FitExpert
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.
Пропагандист з Миколаївської області отримав 15 років
19:55 14 сер 2026.