Вивчено стан близько 350 тисяч людей у віковому діапазоні від 37 до 73 років.
Дослідницька група з Університету Південної Австралії встановила кількість чашок кави, яке можна пити щодня. Результати дослідження були опубліковані в журналі The American Journal of Clinical Nutrition, передає Focus Online.
Крім того, австралійські вчені з'ясували, яка доза є небезпечною для здоров'я. Для цього вони вивчили стан близько 350 тисяч осіб у віковому діапазоні від 37 до 73 років. З'ясувалося, що вживання більше шести чашок кави в день пов'язано зі збільшенням ризику проблем з серцем до 22%. За їх словами, кофеїн у великих кількостях піднімає артеріальний тиск, робить людину більш нервовим, підвищує навантаження на серце і збільшує ризик інсульту та інфаркту.
Відзначається, що дане дослідження є першим, коли фахівці змогли встановити верхню межу споживання кави у випадку охорони здоров'я серця і судин.
«Ті, хто п'є багато кави, можуть нервувати, дратуватися або навіть відчувати нудоту», - вважає Еліна Хіппенен, директор Австралійського центру точного здоров'я при Університетському онкологічному дослідному центрі.
При цьому помірне споживання кави позитивно впливає на організм, відзначили фахівці.
Як раніше повідомляла lenta.ua, названі три продукти, термін придатності яких не має терміну дії.
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Лубинець назвав цифри хабарів у ТЦК
06:25 15 сер 2026.
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.