Вживання менше шести стандартних склянок алкоголю в тиждень пов'язано з найнижчим ризиком розвитку інсульту.
Вчені австралійського Університету Аделаїди провели дослідження з метою з'ясувати, як впливає на серце людини вживання вина і пива. Результати дослідження опубліковані в журналі Medical Xpress .
З'ясувалося, що вживання червоного або білого вина більш безпечно з точки зору ризику інсульту в порівнянні з іншими видами алкоголю.
Фахівці прийшли до висновку, що вживання менше шести стандартних склянок алкоголю в тиждень пов'язано з найнижчим ризиком розвитку фібриляції передсердь (ФП). ФП - це нерегулярна і прискорена частота серцевих скорочень, яка може збільшити ризик інсульту, серцевої недостатності та інших серцевих ускладнень. Серед симптомів - прискорене серцебиття, задишка і слабкість.
За словами провідного автора Семюела Ту з Центру порушень серцевого ритму Університету Аделаїди, у тих, хто вживав менше шести стандартних (під стандартною порцією алкоголю в дослідженні розуміється близько 100 мл вина і 285 мл пива) доз алкоголю в тиждень, був найнижчий ризик розвитку ФП .
«Ми також виявили, що споживання пива і сидру було пов'язано з великим ризиком фібриляції передсердь у порівнянні з вживанням червоного і білого вина <...> Наші результати показують, що відповідальне вживання алкоголю до шести порцій на тиждень безпечно з точки зору мінімізації ризику фібриляції передсердь. Для тих, хто в даний час вживає алкоголь, вживання червоного або білого вина потенційно може бути більш безпечною альтернативою іншим видам алкогольних напоїв», - наводяться в дослідженні його слова.
Як раніше повідомляла lenta.ua, про різний вплив алкоголю на чоловіків і жінок розповів ендокринолог.
Фото: shutterstock / vostock-photo
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.