У ході дослідження було вивчено мозок понад 2000 людей віком від 45 до 74 років.
Кава у правильних дозах дуже корисна для людини. Крім того, що вона піднімає настрій, вона може знизити смертність від усіх причин і допомогти нам жити довше, полегшити запалення та знизити ризик розвитку діабету. Нове дослідження показало, що кава може покращити також структуру мозку, пише Mindbodygreen.
У ході дослідження було вивчено мозок понад 2000 людей віком від 45 до 74 років. У ньому порівнювалися чотири групи людей, які заявили, що регулярно п'ють:
– менше 1 чашки кави на день;
– 1–2 чашки кави на день;
– 3–4 чашки кави на день;
– 5–6 чашок кави на день.
Дослідження показало, що люди, які регулярно випивали 3–4 чашки кави на день, мали найсильнішу структуру мозку, враховуючи кілька факторів, включаючи збереження товщини кори, що зазвичай пов'язане з вищим інтелектом.
Доведено, що кава уповільнює зниження когнітивних функцій та потенційно знижує ризик розвитку хвороби Паркінсона та Альцгеймера. Крім того, метааналіз впливу кави на здоров'я показав, що кава знижує частоту серцево-судинних захворювань та раку, а також неврологічних, метаболічних захворювань та захворювань печінки. Хоча не у всіх цих дослідженнях враховувалася точна кількість чашок кави, деякі з них вказують на поріг у три-чотири чашки для досягнення оптимальної користі.
«Результати показують, що три-чотири чашки на день можуть бути чарівним числом для збереження найважливіших структур мозку, допомагаючи покращити когнітивні функції та загальну функцію мозку», – йдеться у висновках дослідження.
Фото: © Unsplash/Emre
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.