Медики розповіли, які продукти призводять до розвитку онкологічних захворювань.
Група вчених провела ряд досліджень за участю понад мільйона чоловік. В результаті експерименту фахівці з'ясували, що 30 грамів ковбаси, сосисок, сардельок в щоденному раціоні людини збільшують шанс «заробити» рак грудей на 9 %. Тобто любителі оброблених м'ясних продуктів ризикують на рівному місці захворіти на онкологію. Якщо збільшити регулярне споживання ковбаси до 50 грамів на добу, то ймовірність захворювання на рак зростає до 18 %.
Причиною онкології є нітрат натрію, який міститься в ковбасах і сосисках. Ця речовина згубно впливає на організм людини. У Всесвітній організації здоров'я до оброблених м'ясних продуктів відносять ковбаси, шинку, хот-доги та інші товари, що пройшли консервацію і соління. Задля поліпшення смакових і естетичних якостей продукту виробники додають в ковбасу шкідливі речовини і барвники для додання більш приємного вигляду і смаку.
Медики наполегливо рекомендують людям відмовитися від оброблених ковбасних і м'ясних виробів, замінивши їх на натуральне м'ясо. А якщо відмовитися повністю не вийдето скоротити споживання ковбаси до 5 грам на добу.
Нагадаємо, раніше Lenta.UA писала, про те що медикам вдалося з'ясувати, чи можна заразитися на рак.
Фото: dp.informator.ua
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.
Пропагандист з Миколаївської області отримав 15 років
19:55 14 сер 2026.