Ризик виникнення інсульту може залежати від багатьох факторів.
Вибір способу життя і те, як ви дбаєте про себе, можуть допомогти, так і завадити вашим життєвим шансам. Але час, коли ви вечеряєте, може бути фактором, що дозволяє уникнути небезпечної зони. У дослідженні, опублікованому в журналі Nutrients , розглядався зв'язок між часом, коли ви їсте вечерю, та ризиком інсульту.
Учасники були розділені на три групи: група ранньої вечері (до 20:00), нерегулярна група та група пізньої вечері (після 20:00). Ті, хто їв у випадковий час, мали підвищений ризик смерті від геморагічного інсульту — коли кровоносна судина всередині черепа лопається та кровоточить у мозок.
Дослідники написали: «Ми виявили, що нерегулярний час вечері порівняно з вечерею до 20:00 був пов'язаний із підвищеним ризиком смертності від геморагічного інсульту. Наскільки нам відомо, наше дослідження є першим, у якому досліджується зв'язок між часом вечері та ризиком смертності від серцево-судинних захворювань. У цьому великому популяційному проспективному когортному дослідженні після поправки на фактори ризику серцево-судинних захворювань нерегулярний час вечері був пов'язаний із підвищеним ризиком смертності від геморагічного інсульту порівняно з тими, хто рано вечеряв».
Вони також виявили, що надмірна вага та нерегулярний час вечері ще більше підвищують ризик.
Інсульти можна запобігти, ведучи здоровий спосіб життя – це відмова від куріння, відмова від алкоголю, фізичні вправи та правильне харчування. Але це може повністю усунути ризик, оскільки сімейний анамнез, етнічна приналежність та історія хвороби грають роль.
Фото: pixabay.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Уночі РФ вдарила по Україні балістикою та дронами
09:25 16 сер 2026.
Частину України сьогодні знову накриє спека
09:00 16 сер 2026.
Угорщина топить кораблі, щоб врятувати свою АЕС
07:07 16 сер 2026.
Рівень води в Рейні впав до рекордно низької позначки
05:50 16 сер 2026.
Сили оборони завдали ударів по об'єктах ворога на окупованих територіях
03:30 16 сер 2026.
У Харкові мати звинуватили у смерті 4-річного сина
01:10 16 сер 2026.
Ворог понад 50 разів обстріляв Дніпропетровщину: поранено 17 людей
23:23 15 сер 2026.
Зеленський анонсував законопроект про національні святині
22:22 15 сер 2026.
На Рівненщині п'яний підліток на смерть збив вагітну
21:21 15 сер 2026.
Три країни готують власний формат переговорів щодо України
20:20 15 сер 2026.
РФ погрожує Туреччині та США погіршенням відносин
19:19 15 сер 2026.