Напій містить біоактивні сполуки, що захищають серце.
Тисячі людей щороку потрапляють до лікарні після серцевого нападу, багато з яких, на жаль, помирають. Однак є один напій, який допоможе знизити такий ризик. Про це пише Еxpress.
Вчені з відділення кардіології, пульмонології та судинної медицини Університету Дюссельдорфа, Німеччина, заявили: «Прийом флаванолу какао (CF) покращує ендотеліальну функцію у пацієнтів із серцево-судинними факторами ризику та захворюваннями».
Флаваноли какао - це біоактивні сполуки, які природно містяться в какао-бобах. У рандомізованому контрольованому дослідженні дієтичних втручань у якій взяли участь сто здорових дорослих людей середнього віку (віком від 35 до 60), які або вживали напій, що містить флаваноли какао, або контрольний напій без флаванолів з підібраними поживними речовинами. Обидва напої вживалися щодня протягом місяця, як було отримано результати. Результати реєстрували артеріальну жорсткість, ліпіди плазми (тобто холестерин) та артеріальний тиск.
Люди, які вживали напій із флаванолом какао, мали меншу жорсткість артерій у порівнянні з контрольною групою. Крім того, у групи, яка вживала напій із флаванолом какао, були знижені значення систолічного та діастолічного артеріального тиску. У середньому у групі, яка вживала какао, показання систолічного артеріального тиску були нижчими на 4,4 мм рт. ст. порівняно з контрольною групою. Щодо показань діастолічного артеріального тиску, то було зниження на 3,9 мм рт. Крім того, група какао також виграла від нижчого рівня холестерину (тобто ліпідів).
На закінчення вчені повідомили: «флаванол какао передбачив значне зниження 10-річного ризику інфаркту міокарда (серцевого нападу)». Вживання какао-напою також значно знизило ризик ішемічної хвороби серця, серцево-судинних захворювань та смерті.
Флаваноли какао можна знайти в гарячому шоколаді, що дозволяє припустити, що такий напій може допомогти полегшити серцевий напад поряд зі здоровим способом життя.
Фото: pixabay.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Циклон забезпечить комфортну погоду в Україні на вихідні
07:05 15 сер 2026.
Лубинець назвав цифри хабарів у ТЦК
06:25 15 сер 2026.
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.