Від гладкості шкіри до захисту від раку.
Японські вчені встановили: кава містить в собі речовини, що зупиняють зростання різних типів раку простати. Це корисна властивість - далеко не єдиний плюс для здоров'я від вживання ароматного та бадьорого напою.
Захищає від розвитку хвороби Альцгеймера
Представники науки з США (Центр по вивченню хвороби Альцгеймера в Тампі) довели, що вживання кави є профілактикою цієї недуги. За словами фахівців, кофеїн виступає в якості фізіологічного бар'єру між центральною нервовою системою і небажаними речовинами, здатними проникати в неї з кровоносної системи (наприклад, такими як холестерин). Дослідження показало: при вживанні 3 чашок кави в день імовірність розвитку Альцгеймера знижується на 65%.
Підтримує здоров'я серця
Багато хто вважає, що кава негативно впливає на серцево-судинну систему. Але чи так це насправді? Вченими з Гарвардської школи громадського здоров'я, Національного університету Сінгапуру і Жіночої лікарні Брігхем було здійснено масштабне дослідження, результати якого доводять: серед любителів кави хвороби серця зустрічаються рідше. Вчені встановили, що люди, щодня випивають від 3 до 5 чашок кави, страждають від захворювань серця майже втричі рідше тих, хто віддає перевагу іншим напоям.
Запобігає розвитку подагри
Болісне захворювання, що вражає суглоби, пов'язане з метаболічними порушеннями, які сприяють відкладенням різних компонентів в тканинах організму (конкретно солі сечовини). Наукові фахівці з Гарвардської школи медицини спільно з Жіночою лікарнею Брігхем довели: завдяки властивості кави активізується обмін речовин, його вживання може запобігати розвитку подагри.
Захищає від діабету другого типу
Вченими з Орхуського університету (Данія) було встановлено: компонент кавових зерен кафестол сприятливо діє на виробництво інсуліну в підшлунковій залозі. Споживання кави захищає від розвитку діабету другого типу, резюмували датські фахівці в фіналі свого дослідження.
Продовжує молодість
Південнокорейські вчені з Жіночого університету Іхва знайшли докази того, що кава попереджає втрату колагену - білка, що надає шкірі пружність і гладкість. Плюс до цього вчені з Університету Ковентрі встановили, що кофеїн сприяє збільшенню сили м'язів у літніх людей. Саме втрата м'язової сили є одним з природних маркерів старіння.
Фото: delphi.lv
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.