У період дієти від цукру можна відмовитися, але тоді краще не вчащати з чаєм і кавою.
Будучи одержимими ідеєю схуднення, багато хто перестав додавати цукор у чай і каву. Однак дієтологи вважають, що це може піти тільки на шкоду процесу. Про це пише Єдина.
Згідно з останніми дослідженнями, ложка цукру в чаї або каві не шкодить схудненню, підтримці ваги і здоровому способу життя. А зовсім навпаки. Кава містить кофеїн, а чай - теїн, що прискорює метаболізм і роботу мозку. Сили для роботи мозку організм бере з глюкози і вуглеводів, а саме - цукру. Якщо не дати організму цукру разом із підвищеною дозою кофеїну або теїну, це може призвести до тривожності, відчуття голоду і уповільнення обміну речовин.
У людській крові знаходиться не так багато цукру, його запаси необхідно поповнювати. Зрозуміло, що правильніше робити це не за допомогою цукерок і тістечок, а здоровою їжею: фруктами, овочами, виробами з борошна грубого помелу.
А ось при вживанні тонізуючих напоїв краще додати до них чистого цукру. У період дієти від цукру можна і відмовитися, але тоді краще не вчащати з чаєм і кавою.
Раніше lenta.ua писала про чотири корисні властивості зеленого чаю.
Фото: vokrugsveta.ru
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.