Ягода містить велику кількість антиоксидантів.
Експерт охорони здоров'я, доктор медичних наук, дієтолог Тріста Бест вважає, що користь для здоров'я таких ягід як вишні недооцінюють, а вони в свою чергу багаті поживними речовинами.
«Однією з дивних переваг вишні є її здатність полегшити біль в суглобах і набряк, викликаний запальним артритом, - пояснює Бест.
«Вони містять сильні протизапальні поживні речовини, відомі як антиоксиданти, які можуть допомогти зменшити це запалення», пише Eat This, Not That !.
Щоб перевірити ефективність вишні при болі при остеоартриті, в дослідженні, опублікованому в журналі Osteoarthritis Cartilage, брало участь 58 дорослих без діабету з остеоартритом, вони пили щодня протягом шести тижнів або по дві склянки терпкого вишневого соку або плацебо. Після закінчення шеститижневого періоду суб'єкти зробили тижневу перерву в лікуванні, а потім поміняли план лікування. Дослідники виявили, що, терпкий вишневий сік дійсно полегшив симптоми у досліджених пацієнтів з остеоартритом.
«Вживання чашки вишні перед сном також може поліпшити якість сну», - каже Бест. «Вишня містить натуральний мелатонін, гормон, пов'язаний з циклом сну і безсоння, який, як відомо, збільшує якість і тривалість сну».
Дослідження опубліковане в Американському журналі терапії, показало, що додавання кислого вишневого соку в групі з 11 суб'єктів збільшувало як ефективність сну, так і загальну тривалість сну.
Фото: pixabay.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
Лубинець назвав цифри хабарів у ТЦК
06:25 15 сер 2026.
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.