Сніданок - найважливіший прийом їжі.
Вживання "правильного" сніданку може мати багато переваг, таких як збереження гостроти вашого мозку, допомога при болях у суглобах та навіть потенційне збільшення тривалості життя. Є також багато видів сніданку на вибір, кожен продукт приносить щось своє на стіл. Яйця та бекон, смузі і навіть млинці можуть допомогти забезпечити організм різними поживними речовинами та корисними для здоров'я властивостями.
Якщо ви боретеся із запаленням або турбуєтеся про хронічне запалення, є способи запобігти або вилікувати його. Деякі з цих методів включають спостереження за тим, що ви їсте, або вживання певних продуктів, щоб зменшити запалення. Згідно з новим дослідженням, проведеним Школою громадської охорони здоров'я імені Мейлмана при Колумбійському університеті , клітковина зі злаків є популярною їжею для сніданку, яка може допомогти зменшити запалення.
У цьому дослідженні дослідники оцінили, чи було споживання харчових волокон пов'язане зі зменшенням запалення у людей похилого віку і чи було волокно обернено пропорційно серцево-судинним захворюванням. Результати показали, що загальна кількість клітковини, зокрема клітковини зі злаків, постійно пов'язана із зменшенням запалення та серцево-судинних захворювань (ССЗ).
Дані були взяті з дослідження здоров'я серцево-судинної системи з 1989 по 1990 рік, в ході якого у дослідницької групи з 4125 літніх людей були докладні дані про раціон харчування, запалення та захворюваності на серцево-судинні захворювання. Дослідження підтвердило взаємозв'язок між харчовими волокнами та серцево-судинними захворюваннями, а також розширило взаємозв'язок, включивши до неї джерело клітковини, а також зв'язок клітковини з множинними запальними маркерами. Також було перевірено, чи є ефекти запалення у відносинах між харчовими волокнами та серцево-судинними захворюваннями.
Дослідження показало, що більш високе споживання харчових волокон було пов'язане з нижчим ризиком серцево-судинних захворювань, що змусило дослідників повірити в те, що більш високе споживання харчових волокон зменшує запалення, що призводить до зниження ризику серцево-судинних захворювань.
Ці результати також дійшли висновку, що зернова клітковина була єдиною клітковиною, пов'язаною зі зменшенням запалення, а не фруктовою або овочевою клітковиною.
За даними Гарвардської медичної школи, зернові волокна можна знайти у висівках — твердому зовнішньому шарі цілісних злаків, таких як овес, пшениця, рис та кукурудза. Однак, якщо ви не хочете обмежувати свій сніданок тільки пластівцями з висівками, ви можете знайти зернові волокна в хлібі з цільної пшениці, макаронах з цільної пшениці, коричневому рисі, насінні, ячмені та інших цільнозернових продуктах.
Фото: istockphoto.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.