Овоч має високий глікемічний індекс.
Вчені з Гарвардської медичної школи провели дослідження і прийшли до висновку, що вживання картоплі небезпечно тим, що призводить до ризику підвищення артеріального тиску. Тому фахівці рекомендували виключити або хоча б звести до мінімуму споживання даного продукту людям, що страждають на гіпертонію.
В ході дослідження вчені спостерігали за двома групами людей. Перша група вживала в їжу картоплю один раз на місяць, а друга - від чотирьох разів на тиждень. В результаті виявилося, що ризик розвитку гіпертонії в другій групі був на 11% вище, ніж в першій. За словами вчених, це обумовлено тим, що картопля має дуже високий глікемічний індекс. Тому при його вживанні в організмі відбувається різке підвищення рівня цукру в крові, повідомляє Express.
Один зі співавторів дослідження Сара Брюер назвала самий корисний овоч для гіпертоніків. Їм є буряк. Саме регулярне вживання буряка, зазначила вона, ефективно знижує артеріальний тиск.
Фото: pixabay.com
Важно! Материал подготовлен на основании последних, научно проверенных и актуальных исследований в сфере медицины. Материал, подготовленный журналистом «Lenta.UA», носит исключительно информационный характер и не является призывом к действию или основой для установления медицинского диагноза. Все решения, касающиеся здоровья, должны быть обязательно согласованы с Вашим лечащим врачом, призываем обязательно обращаться к специалистам.
Новини
В Італії знайшли вкрадені полотна Ренуара, Сезанна та Матісса
05:25 15 сер 2026.
Столичні чиновники на закупівлі фанери розікрали майже 2 мільйони
04:52 15 сер 2026.
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.