Флаваноли в какао можуть покращувати пам'ять та знижувати ризик розвитку деменції у людей з будь-яким типом харчування.
Вживання екстракту шоколаду може знизити можливість виникнення когнітивних порушень, пов'язаних з деменцією, з'ясували вчені з Массачусетського університету. Результати роботи дослідників було опубліковано у журналі The American Journal of Clinical Nutrition (AJCN).
У роботі взяли участь 600 дорослих людей віком від 60 років із підвищеним ризиком розвитку деменції. Половина добровольців протягом двох років вживали 500 міліграм темного шоколаду з додаванням екстракту какао, інша половина отримувала плацебо. Учасники також пройшли серію когнітивних та психологічних тестів до та після дослідження.
Дослідники виявили, що, хоча екстракт какао не покращує когнітивні функції у людей похилого віку, які дотримувалися правильного харчування. Однак у тих учасників, які мали «погані» харчові звички та вживали шоколад, навпаки показали невеликі покращення у когнітивних тестах.
Такий ефект зумовлений наявністю флаванолів у какао. Вважається, що ці поживні речовини містять антиоксиданти із протизапальними властивостями. Какао, зокрема, містить флаванол епікатехін, який, як було показано, зменшує запалення та дегенерацію у мозку.
Команда заявила, що, як і раніше, необхідні додаткові дослідження, щоб визначити, чи можуть великі дози екстракту какао покращити когнітивні функції. Справа в тому, що отримані результати прямо суперечать іншим даним, що свідчать про те, що флаваноли в какао можуть покращувати пам'ять та знижувати ризик розвитку деменції у людей з будь-яким типом харчування.
Фото: Freepik.com
Новини
У Києві чоловіки під дією наркотиків перевдягалися в жіночі сукні
02:48 15 сер 2026.
Трамп заявив про намір оголосити Ормузьку протоку територією США
23:55 14 сер 2026.
Станції метро Києва під час тривог поділять на зони
23:25 14 сер 2026.
На румунському курорті евакуювали людей через уламок дрону
23:00 14 сер 2026.
У Мінагрополітики прокоментували побоювання щодо дефіциту продуктів через російські удари
22:35 14 сер 2026.
Зеленський розкрив план ЗСУ щодо знищення окупантів на серпень
22:10 14 сер 2026.
У «Київстарі» назвали населені пункти, де днями відключать зв’язок 3G
21:45 14 сер 2026.
У ТЦК Чернівецької області у реєстр «Оберіг» вносили «мертвих душ»
21:20 14 сер 2026.
У чотирьох країнах Центральної Азії одночасно стався блекаут
20:55 14 сер 2026.
У Лубнах стріляли у поліцейських
20:35 14 сер 2026.
Погода на вихідних порадує українців
20:05 14 сер 2026.